poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 740 .



Filmu` nostru..
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Twix ]

2007-12-07  |     | 



Astazi de dimineata mi s-a mai inchis un cerc in mine. Cu zgomot de viori si piculine si zvon de gloata. Orice film are o coloana sonora. De cele mai multe ori, piesele se aud incet, in fundal, pe plan secund, dar sint momente cind muzica vine in planul 1 si actiunea este subintinsa de aceasta.
Si`mi amintesc tot filmu` clar...fiecare secventa de la prima pana la ultima...fiecare gest,fiecare miscare,fiecare atingere...
Cand am ajuns in Vama..cand am pasit pe nisipu` cald si moale..apunea soarele...ne`am asezat cu picioarele` n apa si mi`ai zis ca ma iubesti...acum ceva timp inca mai sinteam un fior cand ma gandeam la acele clipe...acum totul e doar o paranteza lipsita de interes si sentimente..si simt cum totul se scurge din suflet fara voia mea...ah,nu te teme..o sa`l inghita ploaia...
Oare iti mai amintesti de calatoriile noastre nesfarsite din vara?cum mergeam cu trenu`...mereu stateai la geam..si chipul tau angelic mi se creioneaza in minte atat de clar...cu un zambet inocent ... mereu cantai melodii ce`mi placeau...cum stateam singuri in compartimentu` prafuit...ne deranja doar vantu`...
Acum sunt prinsa in vartejul amintirilor si fiecare ma loveste...unele dor mai rau.... simt intunericul..simt singuratatea..simt cum cobor in abis..
Ce s`a intamplat cu lumea noastra ?se prabuste totul...totul ce parea odata atat de solid si indestructibil...fiecare amintire se prabuseste in infinit si nu am ce sa`i fac...sunt singura si nu pot...
Te vad cum te uiti in gol..si nu zici nimic...simt mirosul sfarsitului...ma iei in brate...dar nu simt nimic...nu mai e ce era...zici ca nu`i asa ... si ca totu` va fi bine...nu te cred desi as vrea...
Filmu` nostru de lung metraj se termina aici...oare in final o sa apari cu altcineva?oare asa se termina ?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!